Мовна аналітика: обслуговування клієнтів
Пропонуємо рішення INLIMITED Audio Analytics для запису, обробки та аналізу розмов між представниками компанії та клієнтами з ціллю визначення можливостей поліпшення рівня задоволеності клієнтів, забезпечення високої якості обслуговування та підвищення лояльності споживачів.
Рішення підійде для сфери обслуговування, де персонал виступає “обличчям” компанії і формує враження про увесь бізнес. У таких випадках зниження репутаційних ризиків вкрай важливе, тому робота співробітників має відповідати корпоративним нормам та підлягати оцінці.
Аналітика мовлення стає потужним інструментом для дослідження поведінки споживачів, перевірки бізнес-гіпотез, контролю ефективності роботи персоналу та зниження витрат. Впровадження технологій аналізу мовлення дає можливості для визначення додаткової інформації про уподобання та потреби клієнта, і на основі цього вносити коригування у наявну пропозицію, цінову політику, стимулювати збут та запускати маркетингові заходи з просування.