uk

Аудіоаналітика

Мовна аналітика: контактний центр

Рішення для запису, розпізнавання мовлення, класифікації, обробки та аналізу телефонних дзвінків у контактному центрі

Детальніше
Мовна аналітика: обслуговування клієнтів

Рішення для запису, обробки та аналізу розмов між представниками компанії та клієнтами з ціллю забезпечення високої якості обслуговування у точках продажу та надання послуг

Детальніше
Транскрибування

Рішення з перетворення мовлення в текст дозволяє автоматизувати процес стенографії, формування субтитрів та створення чорнової версії протоколу зустрічей

Детальніше
відеоаналітика

Розширюйте можливості - аналізуйте аудіо контент

Розвиток інноваційного середовища дозволяє використовувати переваги штучного інтелекту, глибинного навчання, обробки природної мови та інших технологій. Аудіоаналітика стала новим трендом і поширюється на різні сфери бізнесу. Високий рівень зацікавленості у технології пов’язаний з можливістю отримання додаткової інформації, за рахунок перетворення мови в текст, автоматичної класифікації аудіоматеріалів за темами, розпізнавання спікерів, аналізу тональності та інших інтелектуальних функцій.

.

Рішення INLIMITED

2018 року нашою компанією було створено акустичну модель української мови. Таким чином, ми працюємо з нейромережею, яка розуміє понад 33 мови світу, у тому числі українську, англійську, російську.
Ми пропонуємо декілька варіантів використання переваг технології Speech to Text.

.

– Підвищення рівня обслуговування клієнтів
За допомогою високого рівня розпізнавання мови, функції голосової ідентифікації, виявлення ключових та заборонених слів, ми пропонуємо збільшити кількість задоволених сервісом клієнтів та контролювати мову персоналу на дотримання корпоративної етики та правил безпеки. Таке рішення часто застосовують у сферах обслуговування та в колл-центрах, дозволяючи менеджменту та власникам компанії отримувати відомості про задоволеність клієнтів обслуговуванням та більш ефективно формувати завдання персоналу та маркетингові пропозиції в цілому. Крім того, рішення можна інтегрувати з CRM-системою, відеоспостереженням, корпоративними HR системами та отримувати інформацію комплексно.

.

– Протоколювання
Розпізнавання мови в цьому рішенні використовується для формування стенограм зустрічей, нарад, фокус-груп, конференцій та інших заходів. Після трансформації мови в текст можна здійснювати пошук та класифікацію за: темами, учасниками, датою, об’єктами обговорення, можна формувати звіти за шаблоном та автоматично отримувати протокол.

.

INLIMITED

Для отримання додаткової інформації або уточнення передпроектної вартості – оформіть заявку через сайт або зателефонуйте нам. Наш офіс знаходиться у Києві, і ми готові організувати зустріч, щоб обговорити Ваш проект.