uk

Мовна аналітика: контроль співробітників, розуміння клієнта

calendar29 Червня 2021

Сьогодні вже нікого не здивуєш технологією з перетворення мовлення в текст, тут важлива аналітика. Маючи глибоку експертизу у галузі обробки природної мови (Natural Language Processing), ми розробили рішення Inlimited Audio Analytics для сфери обслуговування та контактних центрів.

Inlimited Audio Analytics дозволяє підвищити рівень задоволеності клієнтів на 20-25%, зменшує вплив “людського фактору” у процесі контролю дій співробітників та сприяє отриманню нової цінної інформації для бізнесу.

Рішення надає можливості:

– контролю мовлення співробітників, за рахунок вилучення ключових фраз, автоматичного виявлення ненормативної лексики, порівняння зі скриптами;
– дослідження якості обслуговування клієнтів, аналізу їх уподобань та потреб для підвищення лояльності;
– визначення популярних запитів та отримання нових ідей для формування маркетингових пропозицій та конкурентних переваг.

Результат – зручний веб-додаток у браузері з класифікованою за мовцями, датами, темами та іншими параметрами інформацією, візуальне подання результатів автоматизованої аналітики у дашбордах, зручний експорт у необхідний формат.

Для тестування рішення звертайтеся до INLIMITED!