Мовна аналітика у допомогу роботі контактних центрів з новими викликами
З якими викликами стикається працівник контакт центру та як у цьому може допомогти мовна аналітика? Про бізнес, процеси та цифрові рішення.
01 Червня 2023
Пільгові умови для переходу на Milestone XProtect
З усіх додаткових питань щодо пропозиції переходу на Milestone XProtect або замовлення та тестування продуктів Milestone Systems звертайтеся до INLIMITED.
На форумі «Безпека критичної інфраструктури та гуманітарна протимінна діяльність» обговорювались проблеми сьогоднішнього дня та післявоєнні виклики в галузі безпеки.
19 Травня 2023
Чи варто використовувати програмні рішення для транскрибування?
Cучасні технології допомагають не тільки автоматизувати процес перетворення мовлення у текст, а й сформувати звіт, зібрати статистику та вести зручний облік даних.
11 Травня 2023
Які ключові особливості IP-аудіосистеми Wisenet?
Hanwha Vision представила комплексне аудіо рішення Wisenet Audio Management System (AMS) для відтворення та управління звуком за різними сценаріями.
21 Квітня 2023
Трансформуємо звернення та скарги клієнтів у нові можливості
Звернення та скарги є доволі цінним джерелом інформації про найрізноманітніші аспекти діяльності та процеси взаємодії з клієнтом.
Але як їх фіксувати, якщо вони надходять усно?