Мовна аналітика: ТОП-3 переваги для торговельних мереж

Чи погоджуєтеся Ви з висловом, що персонал – це «обличчя компанії»?
Торгові мережі в Україні все частіше наймають окремих менеджерів для контролю виконання співробітниками корпоративних регламентів та мовних скриптів.
INLIMITED пропонує автоматизувати цей процес та ще й отримати корисну для мережі аналітику.
Маючи експертизу у обробці природної мови (NLP), ми пропонуємо рішення, яке дозволяє записувати мовлення касирів та консультантів у торговому залі, перетворювати його у текст, аналізувати та класифікувати.
Що це дає?
– Покращення клієнтського досвіду та ріст рівня сервісу
Досліджуйте шляхи поліпшення обслуговування за рахунок запитів та скарг, які надходять до персоналу, виявляйте популярні, відстежуйте тенденції.
– Зменшення кількості незадоволених обслуговуванням клієнтів
Рішення дозволяє контролювати відповідність мовлення персоналу корпоративній етиці та скриптам. Співробітника можна ідентифікувати за голосом, а також виявити заборонену лексику.
– Виявлення точок росту
Статистика, класифікація великих масивів даних та функція пошуку в системі, – сприяють отриманню додаткових інсайтів: для навчання співробітників, маркетингових акцій, покращення мерчендайзингу.
Аналітика мовлення стає потужним інструментом для дослідження поведінки споживачів, перевірки бізнес-гіпотез, контролю ефективності роботи персоналу та зниження витрат. Звісно, мовна аналітика – не є панацеєю, аудіо стає лише новим джерелом цінних даних для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Звертайтеся для тестування рішення INLIMITED Audio Analytics до представників компанії.