INLIMITED став учасником Всеукраїнської Асоціації Контактних центрів
Участь в Асоціації – це потужний ресурс для розвитку, адже обмін досвідом з учасниками Асоціації, передовими компаніями та фахівцями, що мають більш ніж 10-річний досвід роботи в сфері взаємин з клієнтами різних сфер бізнесу, буде сприяти підвищенню ефективності рішень для наших замовників.
Наразі ми плануємо познайомити учасників Асоціації з наступними технологічними рішеннями:
– Аудіоаналітика INLIMITED – інтелектуальне рішення з обробки аудіо контенту для підвищення рівня обслуговування клієнтів. Воно дозволяє прискорювати обробку звернень, контролювати відповідність дій співробітників корпоративній етиці обслуговування та правилам безпеки, виявляти рівень задоволеності клієнтів, аналізуючи емоційне забарвлення мовлення тощо.
– Відеоаналітика INLIMITED – інтелектуальний аналіз відео в режимі реального часу, який дозволяє виявляти запрограмовані події і забезпечує оперативне реагування на них, за рахунок автоматизованої системи сповіщення. Рішення буде розглянуте для використання у задачі дослідження поведінки клієнтів.
Маючи практичний досвід роботи зі створення технологічних рішень з аудіо та відео аналітики для обслуговування клієнтів, наша компанія прагне посилити роботу Комітету інформаційних технологій Асоціації, просувати високоякісні технології та приймати участь у розробці стандартизованих вимог щодо технологічних рішень, які постачаються на ринок.
Сподіваємося на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво!