uk
Оптимізація трафіку: більше, ніж розумні світлофори
calendar05 Серпня 2020

5 серпня 1914 році в американському Клівленді з’явився перший світлофор. Він мав червоний і зелений ліхтарі, а при перемиканні світла видавав звуковий сигнал. Сучасні розумні світлофори за рахунок інтеграції з системами відеоспостереження на чверть скорочують час у дорозі та сприяють зменшенню викидів в атмосферу на 21%.

Чи знаєте Ви, як вони працюють?

Алгоритм роботи доволі простий:
– За допомогою системи відеоспостереження аналізується дорожня ситуація.
– При виявленні скупчення авто або пішоходів у відповідній зоні – генерується план оптимізації трафіку.
– В залежності від ситуації, на контролер, який відповідає за координацію сигналів світлофору, надходить відповідна команда.
– Автоматично світлофори вмикають відповідне світло та запускається команда про зміни на сусідні перехрестя.

Сьогодні така схема роботи розумних світлофорів активно доповнюється системами аудіоаналітики – для пріоритетного проїзду спецмашин з автомобільною сиреною, а також застосовуються алгоритми розпізнавання громадського транспорту та ДТП – щоб оптимізувати трафік та завадити транспортному колапсу.

Застосування інтелектуальних аналітичних систем на вулицях – це вже не далеке майбутнє, а сьогоденна необхідність для забезпечення належного рівня безпеки головних транспортних артерій міста.